404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
Przejdź do treści
Ustawienia
  • Wielkość czcionki
  • kontrast
  • Dla niesłyszących
  • switch to english page
Fundacja Iskierka
ORGANIZACJA POŻYTKU
PUBLICZNEGO NA RZECZ DZIECI
Z CHOROBĄ NOWOTWOROWĄ
Childhood Cancer International EUROPE Logo
Nasze social media
ORGANIZACJA POŻYTKU PUBLICZNEGO
NA RZECZ DZIECI Z CHOROBĄ NOWOTWOROWĄ

Sesja: „Współpraca fundacji i organizacji rodzicielskich z klinikami onkologii i hematologii dziecięcej”

W dniu 31 maja 2012 roku gościliśmy na Sesji Konferencyjnej poświęconej „Współpracy fundacji i organizacji rodzicielskich z klinikami onkologii i hematologii dziecięcej”. Sesja stanowiła część VI Zjazdu Polskiego Towarzystwa Onkologii i Hematologii Dziecięcej, który odbywał się w dniach 30.06 – 02.06.2012 roku w łódzkim Hotelu Andel’s.

Gospodarzem sesji była Fundacja „Krwinka”, a przewodniczyły jej: Prof. dr hab. n. med. Alicja Chybicka, Senator RP oraz Elżbieta Budny, Prezes Zarządu Fundacji “Krwinka”. Obecni byli także Krajowy Konsultant ds. Hematologii i Onkologii Dziecięcej Prof. dr hab. n. med. Jerzy Kowalczyk i Jolanta Kwaśniewska, Prezes Fundacji „Porozumienie Bez Barier”. Nasz zespół reprezentował Michał Stanisławski. Podczas swojego wystąpienia przedstawił najważniejsze działania Fundacji. Pragniemy z tego miejsca podziękować organizatorom za zaproszenie.