Z Toyotą...do Wieliczki, Krakowa i Zakopanego!

W maju zrealizowaliśmy wyjazd według pomysłu dwójki podopiecznych w ramach projektu: "Z Toyotą w Świat".

Dzięki wsparciu firmy Czajka - Auto Sp. z o.o.od 2008 roku spełniamy marzenia dzieci o podróżach w najbardziej malownicze zakątki Polski. Tym razem gościliśmy w Małopolsce.

"W maju (20-23.05.) Fundacja ISKIERKA i pan Czajka z Toyoty (w ramach projektu: "Z Toyotą w Świat") ufundowali nam wspaniałą wycieczkę. Spotkaliśmy się wszyscy przed salonem Toyoty w Chorzowie , wszyscy czyli przedstawiciele Iskierki Pan Michał i Pani Mariola rodzina Całów i Boderów.

Wyruszyliśmy do Wieliczki, gdzie zwiedzaliśmy piękną kopalnię soli. Wygłodniali ruszyliśmy na obiad cóż... obiad kto widział nigdy już nie wymaże z pamięci kotleta wujka Grzesia ;) 400 g kotlet - płakaliśmy ze śmiechu. W Krakowie walizki rozpakowaliśmy w pięknym hotelu i rynek oraz uliczki Krakowa były nasze. Atmosfera i klimat w Krakowie jest jedyny w swoim rodzaju można się zapomnieć.Wieczorny spacer zakończyliśmy w kawiarence na Rynku , gdzie podano wspaniałe lody. Następnego dnia o 7 rano co więksi zapaleńcy karmili już gołębie na rynku inni czekali na pyszne krakowskie obwarzanki. Kraków to oczywiście Wawel i grota smoka tam tez nie mogło nas zabraknąć a wycieczkę po mieście wraz z przewodnikiem każdy miał zapewnioną siedząc wygodnie w meleksie. Ruszyliśmy dalej w drogę przecież Zakopane czeka... piękny pensjonat i wspaniałe widoki. Następny dzień to prawdziwy maraton ale dzięki naszym wspaniałym opiekunom wszystko udało się zorganizować. Rano wyjazd nad Morskie Oko, nasza rodzina była tam  pierwsza cóż nie licząc rodziny kaczek leniwie pływających po jeziorze. W schronisku pyszna szarlotka na gorąco i ruszamy bo czeka na nas Kasprowy Wierch. Wyjazd był niesamowity, widoki cudne. Na szczycie walka na śnieżki i powrót. W Zakopanym odwiedziliśmy też dom “ do góry nogami” wrażenie niezapomniane. Ostatni dzień był deszczowy wybraliśmy się do Fikołka gdzie dzieci szalały z radości (Kubuś wielokrotnie w szpitalu pytał nas kiedy będzie mógł bawić się w takim miejscu - doczekał się.)

Wszyscy się doczekaliśmy  i przekonaliśmy się , ze  nie tylko szpitalne korytarze można przemierzać. Razem z Bożenką patrząc na góry wspominałyśmy poprzedni rok kiedy nie mogliśmy korzystać z wspaniałych imprez i wyjazdów Iskierkowych … obiecałyśmy sobie , że ten rok będzie inny - nasze dzieci dały radę i spisały się na medal.

Dziękujemy Wam Iskierkowi przyjaciele , że tak wspaniale zorganizowaliście nam wyjazd dostarczając tyle radości , śmiechu i emocji . Te cztery dni były dla nas wspaniałe bardzo Wam dziękujemy."
- Honorata, Marcin, Kubuś i Bartek Bodera

"Dzięki uprzejmości Fundacji „Iskierka” w tamach realizacji projektu „Z TOYOTĄ W ŚWIAT!" razem z zaprzyjaźnioną rodzinką państwa Boderów oraz z p. Mariolą i p. Michałem, spędziliśmy kilka uroczych dni w pięknych i malowniczych miastach: Krakowie i Zakopanym. Serdecznie dziękujemy Wam Kochani nasi przyjaciele za to, że mogliśmy zwiedzić zabytkową Kopalnię Soli w Wieliczce i piękny Kraków. Dziękujemy za Morskie Oko o poranku, Kasprowy i lepienie bałwanka, spacer doliną Chochołowską i łapanie motyli. Dziękujemy za bezpieczny transport, cierpliwość, uśmiech, uczy królewskie przy wspólnym stole, malownicze widoki i długie rozmowy o ….. wszystkim. Było cudownie !!!!!!"