Kampania:"Radości z oszczędności" - wyjazd podopiecznych fundacji w Tatry!

„RADOŚCI Z OSZCZĘDNOŚCI" - pod takim hasłem Stalexport Autostrada Małopolska S.A. realizował w październiku kampanię, w której kierowcy, oszczędzając paliwo umożliwili wyjazd w góry podopiecznym Fundacji ISKIERKA.

Podczas akcji zarządca A4 Katowice-Kraków wskazywał sposoby ograniczenia zużycia paliwa w samochodzie, sprawdzone w przeprowadzonym przez firmę teście. Kampanii dedykowano aplikację konkursową na Facebooku, za pomocą której Internauci mogą dokonywać wirtualnych oszczędności stosując wybrane metody ekonomicznej jazdy.
Poczynione w ten sposób oszczędności koncesjonariusze przeznaczyli na wyjazd rekreacyjny dla podopiecznych Fundacji ISKIERKA.

Nazwa akcji okazała się strzałem w dziesiątkę, ponieważ po raz kolejny mieliśmy okazję przekonać się, że niesprzyjająca aura pogodowa nie przeszkadza nam w dobrej zabawie i przeżywaniu wielu radosnych momentów.

Zobaczcie: FILM Z WYJAZDU.

Naszym pierwszym przystankiem była zabytkowa Kopalnia Soli "Wieliczka", gdzie zarówno dzieci, jak i dorośli mieli okazję przenieść się do magicznego świata Solilandii, poznać bajkowych przyjaciół, odkrywać skarby, a na koniec poznać najprawdziwszego Skarbnika i uczestniczyć w  podniosłej koronacji. Dzięki niezwykle ciepłemu przyjęciu, Kopalnię opuszczaliśmy pełni wrażeń z szerokimi uśmiechami na twarzach, z niecierpliwością czekając na następne przygody.

Docelowym punktem naszej wycieczki były piękne polskie Tatry. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od spojrzenia na ich stolicę- Zakopane z lotu ptaka, czyli odwiedziliśmy skocznię narciarską. Panoramę gór mogliśmy też podziwiać z Gubałówki, która wyjątkowo tego dnia przywitała nas pięknym słońcem.

Ponadto przechadzaliśmy się po Krupówkach, zajadając tradycyjne oscypki i doświadczaliśmy zawrotów głowy w niepozornym krzywym domku. Wydawać by się mogło, że po całym dniu na świeżym powietrzu po kolacji rozejdziemy się na zasłużony odpoczynek, jednak chęć spędzenia razem czasu i niezwykle pozytywna energia jaka nam towarzyszyła, sprawiła, że do późnych godzin nocnych był czas na wspólne rozmowy,  gry, zabawy i warsztaty plastyczne, których efektem były niezwykłe widokówki ze wspomnieniami z przeżytych razem chwil.

Wszystko co dobre niestety szybko się kończy, jednak zadbaliśmy o to, by koniec naszej podróży kojarzył się wszystkim z prawdziwą przyjemnością. Ostatnim przystankiem była więc "Terma Białka", gdzie przez kilka godzin mieliśmy okazję zarówno poszaleć na zjeżdżalniach, jak i wygrzać się w gorących basenach, a to wszystko z widokiem na góry.

Jeszcze raz dziękujemy pomysłodawcom,  jak i wszystkim uczestnikom za niezapomniane wrażenia i zapraszamy serdecznie na następne iskierkowe wyjazdy;)