Spełniamy podróżnicze marzenie Bartka

W ostatni weekend października spełniliśmy marzenie Bartka z Rzeszowa, który  bardzo chciał zwiedzić Park Śląski w Chorzowie. Przy okazji zwiedził Muzeum Śląskie. W wycieczce towarzyszyła mu rodzina. Mimo niesprzyjającej aury wszyscy świetnie się bawili.

"Bartek podczas intensywnej chemioterapii w szpitalu bardzo często oglądał filmy na Youtube przedstawiające Park Śląski i jego marzeniem było kiedyś go zobaczyć. Dzięki zaangażowaniu pracowników ISKIERKI oraz uprzejmości Pani Klaudii Grabiec, dyrektor Hotelu Diament Arsenal Palace w Chorzowie marzenie Bartka się spełniło. W dniach 27 do 29 września Bartek wraz z rodzicami i starszym bratem przebywał w Chorzowie. Pierwszym punktem, do którego dotarliśmy było biuro Iskierki, gdzie w towarzystwie Pani Marioli i Pani Gosi wypiliśmy kawę i otrzymaliśmy wskazówki dotyczące zwiedzania.

Po zakwaterowaniu w przepięknym apartamencie Hotelu Diament Arsenal Palace udaliśmy się zwiedzać nowe Muzeum Śląskie , gdzie czekały na nas bilety za symboliczną złotówkę i fantastyczna pani przewodnik.

Tam spędziliśmy prawie 3 godziny, podczas których pani Paulina Kwaśniewska przekazała nam mnóstwo informacji dotyczących Śląska. Muzeum zrobiło na nas ogromne wrażenie. Dzięki pracownikom hotelu, którzy zapewnili nam bilety zwiedzaliśmy Park Śląski. W sobotę spacerowaliśmy po Górnośląskim Parku Etnograficznym i jechaliśmy kolejką Elką. W niedzielę podróżowaliśmy w Planetarium razem z Małym Księciem, a następnie podziwialiśmy zwierzęta w zoo. Pogoda niestety nie była dla nas łaskawa, wiatr i deszcz utrudniał zwiedzanie, ale pomimo to było super.

Serdecznie dziękujemy Fundacji ISKIERKA za zorganizowanie naszego pobytu w Chorzowie, Hotelom Diament za nocleg i pyszne jedzonko, pani dyrektor Hotelu Diament Arsenale Palace, pracownikom hotelu za ufundowanie biletów wstępu na atrakcje czekające w Parku Śląskim oraz Muzeum Śląskiemu, a szczególnie Pani Paulinie za poświęcony czas."

Bartek, Tymek, Ania i Mariusz.