W lutym ruszyła druga odsłona Ogólnopolskiej Kampanii Profilaktyki Nowotworów #WczesneWykrycieToŻycie. Organizatorem jest Polska Koalicja Pacjentów Onkologicznych . Lutowa edycja skupia się na profilaktyce nowotworów u dzieci, w związku z obchodzonym 15 lutego Międzynarodowym Dniem Dziecka z Chorobą Nowotworową.
Pamiętajmy, aby profilaktycznie wykonać dziecku raz na 6 miesięcy morfologię krwi z rozmazem, a raz na 2 lata USG jamy brzusznej.
Z tej okazji powstał plakat z fotografią 4.letniego Leosia, pacjenta, Jolanty Czernickiej-Siweckiej i Mieczysława Hryniewicza, ambasadorów kampanii, który umieszczony został w specjalnym kalendarzu, ze sprzedaży którego dochód przeznaczony jest na organizację bezpłatnych badań profilaktycznych w całej Polsce. Autorem fotografii jest Michał Gromada.
Więcej na: www.pkopo.pl