Alicji "Z Toyotą w Świat"

W dniach od 21 do 24 września 2020 r. miał miejsc wyjazd Alicji z rodziną do Krakowa i Zakopanego "Z Toyotą w Świat". Z ramienia ISKIERKI towarzyszyła im Iza, która na co dzień jest opiekunem oddziału w Zabrzu.

Najlepiej jednak jak wycieczkę zrelacjonuje Alicja:

"Pierwszego dnia pojechaliśmy z Panią Iza do Krakowa. Najpierw poszliśmy na rynek, gdzie usłyszeliśmy hejnał mariacki. Po drodze na Wawel zjedliśmy pyszne lody. Odwiedziliśmy także Smoka Wawelskiego. Potem spacerowaliśmy brzegiem Wisły. Z Krakowa ruszyliśmy w dalszą drogę do Zakopanego. W miejscowości Murzasichle czekał na nas pokój z pięknym widokiem z okna na góry. Drugiego dnia Pani Iza zabrała nas kolejka na Gubałówkę. Tam też były piękne widoki. Jeździliśmy autkami i zjeżdżaliśmy na górskim ślizgu. Było super! Po pysznym obiedzie udaliśmy się zobaczyć skocznie narciarską. Tam wjechaliśmy kolejką linową na samą górę ( tak jak wjeżdżają skoczkowie ). Ale tam jest wysoko 🙂 Byliśmy też w Zwierzogrodzie, gdzie można tam było karmić zwierzęta (oczywiście nie wszystkie), te które jedzą ziarna. Były tam też sowy i jedną mogłam pogłaskać. Miała mięciutkie piórka! Po tych atrakcjach wróciliśmy do pokoju, żeby wypocząć i nabrać sił na kolejny dzień. Trzeci dzień rozpoczął się wcześnie, ponieważ wybraliśmy się na Morskie Oko. Były tam fajne widoki. Trochę zimno, padał deszcz i mocno wiał wiatr. Pogoda nie przeszkodziła mi jednak, żeby zamoczyć ręce i sprawdzić jaka jest woda, a była zimna 🙂 Z Morskiego Oka Pani Iza zabrała nas do Doliny Białego na spacer. Niestety w połowie szlaku opadłam z sił i źle się poczułam, co zmusiło nas do powrotu. Poszliśmy na obiad, potem wróciliśmy do hotelu. W pokoju trochę odpoczęliśmy i postanowiliśmy iść na basen. Tam szaleństwom nie było końca. Ostatniego dnia byliśmy w papugarni. Były tam duże i małe papugi, które można było karmić i głaskać. Potem pojechaliśmy na Krupówki, a także zobaczyć dom do góry nogami. Dziwnie tam jest może się w głowie zakręcić. Zobaczyliśmy także Myszogród. Przez cały pobyt mieliśmy słoneczna pogodę. Chcielibyśmy serdecznie podziękować Pani Izie za poświęcony nam czas, Fundacji Iskierka i sponsorom za zorganizowanie wyjazdu oraz firmie Toyota - Czajka za udostępnienie auta."