FundacjaISKIERKA_MG_cięte

Zwiedzanie wieżowców EurobuildCEE w Warszawie

Za nami wyjątkowa i zaskakująca wycieczka do Warszawy, którą zawdzięczamy zaproszeniu EurobuildCEE. 31 maja zostaliśmy przyjęci przez Hotel Marriott niczym prawdziwe g ...
ISKIERKA-11062018-fot-Joanna-Nowicka-cięte

Piknik integracyjny „ISKIERKA na Dzikim Zachodzie”

11 czerwca miał miejsce coroczny piknik integracyjny dzieci i rodzin związanych z naszą fundacją. W tym roku tematem przewodnim była "ISKIERKA na Dzikim Zachodzie". Na ponad 350 uczestników, którzy bawili się po ...
Drukowanie

Akcja Lato 2018 – co nas czeka

Wakacje to dla podopiecznych Fundacji ISKIERKA miesiące obfitujące w wiele wydarzeń, spotkań i atrakcji. Wśród nich m.in. Akcja Lato. To wyjazdy integra ...
ISKIERKA-05062018-fot-Joanna-Nowicka-cięte

„Cała Polska czyta dzieciom” z gwiazdami

„Czytanie łączy” to hasło XVII Ogólnopolskiego Tygodnia Czytania Dzieciom (OTCD), którego organizatorem jest Fundacja „ABCXXI-Cała Polska czyta dzieciom”, który połączy we wspólnym czytaniu dzieciom tysiące szkół, przedszkoli, bibliotek i przede wszystkim rodzin. W tym roku akcja odbywa się równolegle w czterech krajach. Celem wspólnego pr.
FundacjaISKIERKADSC_cięte

Wiosenna wycieczka do Pstrągowej

29 maja w ramach Akcji WIOSNA podopieczni z oddziału Rzeszów wraz z opiekunami wybrali się na wycieczkę do Pstrągowej. Oczywiście wcześniej zamówiliśmy pogodę i przez cały dzień słoneczko miło nam przygrzewało. Po przyjeździe na miejsce przesiedliśmy się z busa na wóz, który napędzany traktorem przewiózł nas po okolicy. Widoki pię.
edf

Łukasza podróż z Toyotą w dolnośląskie

22 maja 2018 rozpoczęliśmy swoją przygodę z Toyota Czajka i Fundacją ISKIERKA. W godzinach rannych Pani Iza (super luzacka opiekunka) zabrała nas w nie ...
FundacjaISKIERKAIMGcięte

Iskierkowy Dzień z Alpakami

Nasza grupa miłośników zwierząt uroczych udała się, w ramach Akcji Wiosna 2018, 23 maja na wyjazd do alpakarni do Nowej Wsi pod Częstochowę. Mimo chmur i deszczu, który przywitał nas rano w Katowicach nie zrezygnowaliśmy z naszej wycieczki. I to była bardzo dobra decyzja, ponieważ na miejs ...
Drukowanie

ISKIERKA na Dzikim Zachodzie

Zapraszamy wszystkich byłych i obecnych podopiecznych wraz z rodzinami, personel medyczny oraz przyjaciół Fundacji ISKIERKA na Wielki Piknik Integracyjny - ISKIERKA na Dzikim Zachodzie, który odbędzie się 11 czerwca od 16:00 do 20:00 w chorzowskim Skansenie (Muzeum "Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie", ul.

Światowy Dzień Walki z Chorobami Nowotworowymi Krwi

Z okazji Światowego Dnia Walki z Chorobami Nowotworowymi Krwi w Warszawie odbędzie się konferencja organizowana przez Fundacja DKMS, której mamy przyjemność być pa ...
eec-480x320_1

Kongres Gospodarczy i jego echa – dyskusja w sieci

Od kilku lat gościmy na Europejskim Kongresie Gospodarczym, prezentując działania fundacji ale także biorąc aktywny udział w sesjach i panelach tematycznych.