KAMPANIE I AKCJE SPOŁECZNE

KIERUNEK: SZCZĘŚCIE

To hasło akcji, dzięki której pomogliśmy naszej podopiecznej Magdzie w pozyskaniu nowoczesnej protezy nogi, umożliwiającej jej powrót do pełnej aktywności po chorobie nowotworowej. To hasło akcji, która pokazuje problem społeczny związany z dostępnością niepełnosprawnych do zaopatrzenia medycznego, w tym protez oraz niewystarczającego wsparcia ze strony systemu opieki zdrowotnej. Ambasadorem akcji jest podróżnik i dziennikarz Tomek Michniewicz, który zaprosił Magdę w podróż do Rezerwatu IMIRE (Zimbabwe) w Afryce.

magda1 Akcję wsparli: Szymon Majewski, Krzysztof Wielicki, Martyna Wojciechowska i Maja Włoszczowska.

Patronuje jej: hrabia Guillaume de Louvencourt-Poniatowski.

kierunek_szczescie_logo.gif

 

ZOBACZ FILM: „KIERUNEK: SZCZĘŚCIE”, realizacja: Alina Markiewicz/Dariusz Załuski

zaproszenie_pokaz filmu skladane

zdjęcia: Joanna Nowicka/Tomek Michniewicz/Arch. Fundacji ISKIERKA

DZIEŃ Z ISKIERKĄ

22 lutego 2012 roku przeprowadziliśmy akcję społeczną z użyciem nowych technologii. Za pomocą sms’ów, e-maili, zdjęć, filmików i wpisów na specjalnej stronie Facebook udostępnionej przez Gazetę Wyborczą, podopieczni ISKIERKI odczarowali swój świat.

gazeta_iskierka

  • fantastyczne zdjęcia, filmy, ważne słowa, emocje, komentarze, rysunki dzieci…
  • ponad 5 000 wspierających akcję użytkowników Internetu.

Materiały z całej akcji był  inspiracją dla Adama Nowaka, lidera zespołu RAZ DWA TRZY, który podjął wyzwanie skomponowania utworu dla iskierkowej DZIECIĘCEJ ORKIESTRY ONKOLOGICZNEJ. Piosenka pod tytułem „Nie tylko w niebie…” znalazła się na płycie „PASJA ŻYCIA”. Posłuchaj>>

> adam_nowak

GAZETA Z ISKIERKĄ

W 2007 roku namówiliśmy redakcję Gazety Wyborczej, aby jednego dnia nasi podopieczni mogli zostać zespołem redakcyjnym i stworzyć własną gazetę pokazującą świat z ich perspektywy. 6 grudnia w nakładzie 50 0000 egz. ukazała się Gazeta z ISKIERKĄ: rysunki, zdjęcia, wywiady z lekarzami i znanymi osobami, wrażenia i emocje w formie prozy, a nawet poezji.

gazetka

 

 

 

 

 

 

Link do pobrania całości: Gazeta Iskierka

Nasza wspólna kampania zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „Marketing Społeczny” i Grand Prix w konkursie „Innowacje w Mediach” na MEDIA TRENDY 2008.