Kolejny wyjazd w ramach Akcji Lato 2012

6 lipca miał miejsce kolejny wyjazd w ramach Akcji Lato 2012 dla naszych podopiecznych, czyli WYSPA KULTURY I ROZRYWKI - NIEMCY (06-07.07.2012). Dwudniowa wycieczka (z międzylądowaniem w Zoo w Opolu i noclegiem we Wrocławiu dzięki gościnności Hotelu Diament ) do niezwykłego parku wrażeń w  Zenterdorf   z galerią sztuki, ognistą gastronomią i placami zabaw pełnych przygód. Wzięła w niej udział ponad trzydziestka podopiecznych. Było fantastycznie!
"KOCHANA ISKIERKO wycieczka bardzo się nam podobała. Było wspaniale! Zoo w Opolu jest niesamowite. Znajduje się tam bardzo dużo gatunków chronionych i niespotykanych zwierząt. Bardzo podobał nam się pomysł, żeby zwierzęta chodziły na wolnych wybiegach. Drugim przystankiem na wycieczce był Wrocław.  Po przyjechaniu  do hotelu zjedliśmy pyszną kolację pod parasolami na świeżym powietrzu i pojechaliśmy zwiedzić Rynek we Wrocławiu, który jest naprawdę piękny. Bardzo spodobał nam się konkurs szukania krasnali, które rozmieszczone są w przeróżnych miejscach we Wrocławiu w najdziwniejszych pozach. Po konkursie namiastkę Wrocławia zwiedziliśmy meleksem. Następnie poszliśmy na lody, były pyszne! Spacerkiem  wróciliśmy do autokaru skąd udaliśmy się do hotelu. Rano po śniadaniu wyruszyliśmy w drogę do Parku Rozrywki w Niemczech. Tam bawiliśmy się również świetnie chodząc po tunelach i zamkach. Najbardziej podobały nam się LOCHY. Było bardzo dużo atrakcji. Tej wycieczki nie zapomnimy nigdy! Dziękujemy ISKIERKO!" - Natalia i Paulina z mamą

Więcej o PROJEKCIE.

Podziękowania za gościnność kierujemy do