Z Toyotą w Tatry...marzenie Pauliny

Przedstawiamy relację Pauliny z jej wymarzonego wyjazdu w Tatry.

"W ramach projektu „Z Toyotą w świat" zrealizowanego dzięki Fundacji ISKIERKA 26 września 2012 roku pojechałam razem z mamą, tatą i bratem Miłoszem na trzydniową wycieczkę do Zakopanego. W południe dojechaliśmy do salonu Toyoty, tam czekało na nas super auto i Pan Michał. Na miejsce dojechaliśmy popołudniu, wysiedliśmy przed pięknym hotelem. Bardzo się ucieszyłam, kiedy weszłam do środka i ujrzałam duży basen. Po rozpakowaniu walizek od razu wyruszyliśmy podziwiać widoki, góry wyglądały pięknie. Po powrocie do hotelu razem z rodzicami i bratem poszliśmy kąpać się w basenie.

Następnego dnia po śniadaniu pojechaliśmy na Gubałówkę, jeździliśmy na torze saneczkowym, pokonywaliśmy przeszkody w parku linowym, a wracając wyciągiem podziwialiśmy Zakopane. Po powrocie do pokoju jak zwykle szalona zabawa w basenie. Następnego dnia wyruszyliśmy nad Morskie Oko, wrażenie było niesamowite, spędziliśmy tam parę godzin z krótkim odpoczynkiem przy herbacie w schronisku. Byłam także na Wielkiej Krokwi. Spacerowaliśmy również po Krupówkach - najsłynniejszej ulicy Zakopanego, gdzie mogłam zobaczyć i spróbować produktów tego regionu.

Nadszedł niestety dzień wyjazdu . Wyjechaliśmy z samego rana, aby obejrzeć Bazylikę Papieską w Wadowicach oraz Dinopark w Zatorze. Było tam bardzo fajnie, obejrzałam wiele gatunków dinozaurów, jeździłam razem z bratem na różnych karuzelach a po obiedzie wyruszyliśmy do domu. Bardzo się cieszę, że mogłam te trzy dni spędzić w tak pięknych miejscach.

Wraz z rodzicami i bratem chciałabym serdecznie podziękować wszystkim osobom:  Panu Czajce, Fundacji Iskierka, dzięki którym odbył się ten wyjazd. Dziękuję również Panu Michałowi który był super przewodnikiem, świetnie zorganizował nasz czas i uświetnił nasz pobyt w Zakopanem." - Opalony Paulina