Alusia jedzie "Z Toyotą w świat" do Trójmiasta

W dniach 6 do 9 kwietnia 2017 r. udaliśmy się z rodziną Ali w podróż do Trójmiasta. Było to możliwe dzięki akcji "Z Toyotą w świat" i wsparciu partnera projekt dealera Toyoty CZAJKA-AUTO SP. z o.o. Pierwszą atrakcją jaką zwiedziliśmy było sopockie molo. Dużo spacerowaliśmy i korzystaliśmy ze świeżego morskiego powietrza bogatego w jód. Kolejnego dnia zwiedzaliśmy Gdańsk. Zaczęliśmy od starówki. Wielką frajdę sprawiło nam koło widokowe, czyli największa tego typu przenośna konstrukcja w Europie. Koło na Wyspie Spichrzów składa się 42 kabin, w których zmieści się ośmiu pasażerów. Dodatkowo jedna ma status ‘VIP’ i przeznaczona jest dla czterech osób. Następnie udaliśmy się do Muzeum II Wojny Światowej. Spędziliśmy tam kilka godzin i jesteśmy pod ogromnym wrażeniem.

Po drugim dniu pełnym atrakcji udaliśmy się do Gdyni. Byliśmy na Klifie Orłowskim i zaliczyliśmy kolejne molo. Tam też zasmakowaliśmy ryb, które były niebiańsko smaczne. Kolejną atrakcją na naszej podróżniczej mapie był Park Nauki Experyment . Jest to interaktywna wystawa, która łączy w sobie ideę nauczania przez zabawę. Tam spotkaliśmy rodzinę Majusi Czarneckiej, która też była w swojej wymarzonej podróży z Toyotą.

Wyjazd zakończyliśmy bardzo aktywnie. Pływaliśmy i bawiliśmy się w Aqua Parku w Sopocie. Wyjazd pełen atrakcji,  rozmów, zabawy i uśmiechu, a wieczorami gier planszowych. Szczęśliwi wróciliśmy do domu.

"W końcu udało nam się rodzinnie pojechać z Panem  Michałem z Fundacji Iskierka do Trójmiasta. Pogoda nam dopisała. Alusia zobaczyła wiele ciekawych miejsc, w końcu pooddychała czystym powietrzem i świetnie się bawiła.
Bardzo dziękujemy Fundacji Iskierka za zorganizowanie wyjazdu a w szczególności Panu Michałowi, który był dla nas wspaniałym przewodnikiem, towarzyszem i kierowcą."