Marzenie Mai..."Z Toyotą w Świat"

6-9 kwietnia 2017 roku udało nam się spełnić marzenie 3 letniej Mai z Żor, która od 5 miesiąca życia zmaga się z bardzo trudnym nowotworem - neuroblastomą

MajaCzarnecka1

Po ponad dwóch latach w szpitalach i intensywnym leczeniu udało się jej rozpocząć rehabilitację. Maja bardzo chciała pojechać z rodziną nad morze. Pooddychać jodem i odwiedzić zwierzątka w zoo....

Wcześnie rano zapakowaliśmy się w komfortowe auto użyczone przez partnera projektu firmę Czajka - Auto Sp. z o.o . i zaczarowując pogodę pojechaliśmy do Trójmiasta. Zostawiliśmy za sobą deszczowe chmury i wszelkie zmartwienia.

Fundacja_IskierkaDSC03624

Na plaży w Sopocie świeciło piękne kwietniowe słońce, które towarzyszyło nam już przez cały czas. Po przywitaniu z morzem, spacerze na molo i poszukiwaniu muszelek udaliśmy się do Hotelu Haffner , który ugościł nas wyjątkowo. W pokoju na dzieci czekały nawet prezenty - które były przemiłą niespodzianką!

Fundacja_IskierkaDSC03644

Następnego dnia popłynęliśmy na prawdziwie piracki rejs statkiem (z extra nieplanowanymi śpiewami grupy włosko-irlandzko-walijskiej:) i zwiedziliśmy Akwarium Gdyńskie. Kolory i mieszkańcy podwodnego świata zachwyciły Maję i jej rodzeństwo.

Wieczorem zawitaliśmy w kolejnym, bardzo gościnnym miejscu - Hotelu SPA Faltom w Rumi. Przed dwie doby mogliśmy korzystać z hotelowych atrakcji, więc m.in. letni ogród czy salę zabaw dla dzieci opuszczaliśmy ostatni:) Chociaż basen czy kręgielnia kusiły bardzo - po całych dniach na świeżym powietrzu, tym razem brakowało już sił naszej małej podróżniczce. Ale z pewnością już wiadomo, gdzie warto wracać:)

Fundacja_IskierkaDSC03772b

Uroki i trudy marynarskiego życia poznaliśmy natomiast na pokładzie cumującego w porcie Gdynia "Daru Pomorza".

Fundacja_IskierkaDSC03746

Po spacerach i zabawie na plaży udaliśmy się do znakomitego Centrum Nauki EXPERYMENT. Doświadczenia połączone ze świetną zabawą i rozwijaniem umiejętności poznawczych, to było coś, co bardzo nam się podobało!

W niedzielę najważniejszym punktem programu dla Mai było Gdańskie ZOO i zwierzaki...

Fundacja_IskierkaDSC03793

Lwy leniwie odpoczywały w słońcu, wielbłądy i pingwiny przyglądały się zaciekawieniem a my z żalem żegnaliśmy Trójmiasto...
tak pełne atrakcji i możliwości:)

PARTNER PROJEKTU:

czajka

SPECJALNE PODZIĘKOWANIE ZA GOŚCINNOŚĆ i UFUNDOWANIE NOCLEGÓW DLA:

t__w220_h220haffner-hotel-sopot-logo220 logojpegFaltom

O projekcie:

Od kilku lat spełniamy marzenia takich małych podróżników w ramach projektu "Z toyotą w Świat": http://fundacjaiskierka.pl/toyota/

Dzięki wsparciu partnera projektu, który udostępnia nam komfortowy samochód i pokrywa koszty paliwa, możemy na te kilka dni dać rodzinie chwile oddechu i wzmocnienia. Przypomnieć o radościach życia, odreagować długotrwały stres towarzyszący walce o zdrowie i życie dziecka.