Z Toyotą w świat, czyli Zuzia zwiedza Trójmiasto

Od 16 do 19 maja dzięki Fundacji ISKIERKA mogłam wraz z moją rodziną spędzić cztery niezapomniane dni w Trójmieście. Opiekowała się nami niezastąpiona Pani Iza - oaza cierpliwości życzliwości i profesjonalizmu. Pierwsze kroki po przyjeździe do Sopotu skierowaliśmy oczywiście na plażę, gdzie zjedliśmy pyszną rybkę i wsłuchiwaliśmy się w szum morza. Wieczorem dla odprężenia po długiej podróży odwiedziliśmy sopocki Aqua Park. Przez blisko trzy godziny pływaliśmy oraz korzystali z sauny i innych atrakcji parku.

Następnego dnia wybraliśmy się do Centrum Nauki EXPERYMENT w Gdyni. Byliśmy zachwyceni tworząc wiry wodne , wprawiając w ruch skomplikowane mechanizmy oraz mogąc sprawdzić własny refleks i różne reakcje organizmu. Odwiedziliśmy też gdyńskie molo a po powrocie do Sopotu "nieco" większe sopockie molo. wieczorem spacerowaliśmy po słynnym Monciaku i zajrzeliśmy do Krzywego Domku. Kolejnego dnia wybraliśmy się na Hel zobaczyć Fokarium i przecudowną plażę na najdalszym skrawku Polski. Rejs statkiem na Hel i piękna słoneczna pogoda sprawiły, że nasze twarze nabrały ciekawego czerwono-brązowego koloru :) Wieczorem wybraliśmy się do Gdańska, gdzie obowiązkowym przystankiem była Kocia Kawiarnia. Gdańsk w blasku latarni i z wieczorną muzyką ulicznych grajków na długo pozostanie w naszej pamięci.

Ostatniego dnia zwiedziliśmy Oceanarium w Gdyni gdzie podziwialiśmy przepiękny podwodny świat pełen koralowców, ukwiałów, różnego rodzaju stworzeń morskich o jakich istnieniu nie mieliśmy pojęcia. Nasz pobyt w Trójmieście zakończyliśmy wizytą na plaży, gdzie nabraliśmy sił na powrotną drogę i pożegnaliśmy nasze ukochane morze. Bardzo dziękujemy Fundacji ISKIERKA za zorganizowanie niezapomnianego wyjazdu, na którym świetnie się bawiliśmy i wspaniale wypoczęliśmy. Wielkie podziękowania kierujemy też do dealera Toyota Auto-Czajka, dzięki któremu mogliśmy pojechać w naszą niezapomnianą podróż. Największe podziękowania należą się jednak Pani Izie Molendzie, która była naszym aniołem stróżem, przewodnikiem, kierowcą i najwspanialszym towarzyszem podróży :)