Zuzia z Toyotą zwiedza Ustroń

Gdy wszyscy wraz z nadejściem września planowali rozpoczęcie roku szkolnego, nasza cała rodzina postanowiła rozpocząć ten miesiąc od krótkich wagarów. Dzięki Fundacji ISKIERKA Zuzia wraz z całą rodziną zamiast do szkoły udała się, dzięki Toyota Czajka-Auto , na upragniony wypoczynek w górach. Od 2 do 5 września pod wspaniałą opieką Pani Marioli udaliśmy się do Ustronia. Po przyjeździe zostaliśmy zakwaterowani w Spa & Wellness Hotelu Diament , gdzie przywitała nas piękna słoneczna pogoda. Niestety długo to nie trwało i chyba za sobą przyciągnęliśmy burzę. Postanowiliśmy zapoznać się z hotelem i jego mnóstwem atrakcji, których naprawdę nie brakuje. Basen i SPA, duży plac zabaw dla najmłodszych, tor tubingowy, ścianki do wspinania oraz mini golf.

W poniedziałek po śniadaniu postanowiliśmy wyjechać koleją linową na górę Czantorię, by podziwiać piękne widoki gór. Niestety po przyjeździe i udaniu się pod kasy biletowe spotkała nas niemiła niespodzianka - kolej nieczynna z powodu awarii. Dla nas taki problem to nie problem. Następuje więc szybka zmiana planów, pakujemy całą naszą gromadkę do samochodu i obieramy kierunek na Równicę. Po chwili znajdujemy się na górze, skąd rozpościerają się piękne widoku. Wspaniała zabawa na torze saneczkowym nie miała końca. Po powrocie do hotelu czekała na nas niesamowicie wspaniała informacja. Szef kuchni Hotelu Diament, Jakub Szlembarski, postanowił zarezerwować swój prywatny czas dla Zuzi i jej rodzeństwa, Agatki i Wojtusia, na wspólne warsztaty kuchenne pod jego okiem. Blask w oku i uśmiech na twarzy Zuzi na ową wiadomość to chwila niezapomniana.

We wtorek od samego rana moc atrakcji nie maleje. Po śniadaniu wycieczka ciuchcią po Ustroniu wraz z przewodnikiem. Po powrocie mamy jeszcze trochę czasu i korzystamy z toru tubingowego, który znajduje się na terenie Hotelu Diament. O godzinie 13:00 szykuje się mega atrakcja dla Zuzi wspólne warsztaty z szefem kuchni. Podczas tej kulinarnej przygody przygotowane zostały dwa desery, które z przyjemnością zjedliśmy. W tym miejscu pragniemy podziękować z całego serca szefowi kuchni za poświęcony czas i moc atrakcji jakie towarzyszyły w hotelowej kuchni. Uśmiech i radość Zuzi nie miał końca.

Środowy poranek przywitał nas piękną pogodą i jakże ciężko się pożegnać z wszystkimi przyjemnościami. Żegnamy się z Hotelem Diament w Ustroniu. To nie znaczy, że nasza przygoda dobiega końca. Kierujemy się w stronę Brennej, gdzie czeka nasz zwiedzanie Chlebowej Chaty. Przedstawiono nam jak od ziarenka zboża powstaje chleb, który trafia na nasz stół oraz degustacja wypiekanych podpłomyków. Po zakończonym zwiedzaniu nadal nie mamy chęci wracać do domu. Postanowiliśmy jeszcze zahaczyć o Wisłę i wykorzystać pogodę do samego końca.

fot.Archiwum Fundacji ISKIERKA

Z całego serca pragniemy podziękować Fundacji ISKIERKA za zorganizowanie tak wspaniałego wyjazdu i mnóstwa atrakcji.

Dziękujemy Zuzia z rodzicami i rodzeństwem Agatką i Wojtusiem.