Odkrywamy uroki Warszawy

Korzystając z niezwykłej gościnności nasi podopieczni w dniach 7-8 października spędzili cudowne chwile w Warszawie, a wszystko to na zaproszenie cichego pomagacza, czyli zaprzyjaźnionej z nami firmy.

To był intensywny czas, który obfitował zarówno w liczne atrakcje jak i ciekawe spotkania. Warszawa, która skrywa wiele sekretów i ciekawostek została przez nas odkryta na nowo, a to dzięki grze miejskiej, w której mogliśmy wziąć udział.

Obok tego na naszej mapie nie zabrakło punktów, na które wszyscy czekali, czyli wizyty w Centrum Nauki Kopernik czy Pałacu Kultury i Nauki. Było rewelacyjnie, co możecie przeczytać we wspomnieniach samych uczestników.

„O wyjeździe do Warszawy dzieci wspominały od dawna. To było takie „miasto z telewizji”. Tyle ciekawych miejsc do zobaczenia. Bardzo się ucieszyliśmy, kiedy dowiedzieliśmy się, że pojedziemy tam właśnie z ISKIERKĄ. Hotel, w którym spaliśmy, to było prawdziwe zaskoczenie! Piękny pokój z widokiem na Warszawę i strasznie miła niespodzianka, która czekała na dzieci w pokoju: puszyste, mięciutkie misiaczki. Uśmiech od razu zagościł na ich buziach. Po pysznym obiedzie wraz z pracownikami firmy, na zaproszenie której mogliśmy gościć w stolicy, wjechaliśmy na taras widokowy Pałacu Kultury i Nauki. Naszym oczom ukazał się wspaniały widok całej Warszawy. Później przedostaliśmy się na Stare Miasto i Rynek. Przewodnik bardzo fajnie opowiadał dzieciom legendy o Warsie i Sawie, Niedźwiadku i Bazyliszku. Bardzo przyjemny spacer w towarzystwie pracowników firmy i przewodnika zakończyła gra miejska. Oczywiście wszyscy byli wygrani :) Ten słoneczny, bezchmurny i zaskakująco ciepły dzień zakończył się w Pijalni czekolady E.WEDEL, gdzie wypiliśmy cudowną kawę, czekoladę i zjedliśmy pyszne lody. Następnego dnia, po zjedzeniu smakowitego śniadania udaliśmy się do Centrum Nauki Kopernik. Odkąd powstało Centrum, miałam w planie pokazać wszystko, co tam się dzieje, moim chłopcom. Tak jak podejrzewałam, byli zachwyceni. Podobało im się dosłownie wszystko. Najbardziej jednak Teatr Wysokiego Napięcia, który zakończył się „zagraniem” przez cewki Tesli piosenki z filmu: Piraci z Karaibów. Dzięki Wam i takim wyjazdom, jesteśmy w stanie zapomnieć o miesiącach, latach  odebranych naszym rodzinom przez choroby i strach. Poczuć się jakbyśmy bez żadnego obciążenia, bez żadnych blizn w sercach, z myślami w chmurach, spacerowali w promieniach ciepłego słońca.” – Natalia, mama naszego podopiecznego Gabrysia.

„Było bardzo miło, ładny hotel w samym centrum i niespodzianki dla dzieciaków na powitanie. Zwiedziliśmy Pałac Kultury i Nauki oraz Stare Miasto. Dzieciom bardzo podobały się opowiadania przewodnika i wizyta w pijalni czekolady. Drugi dzień bardzo miło spędziliśmy w Centrum Nauki Kopernik, gdzie najchętniej spędzilibyśmy cały dzień.  Generalnie jedynym minusem było to, że tak szybko się skończyło. Dziękujemy bardzo za zorganizowanie weekendu pełnego wrażeń.” – pozdrowienia od Ewelinki i Dawidka z mamą.

„Chciałam bardzo podziękować za możliwość wyjazdu na wycieczkę do Warszawy. Zuzia była po prostu zachwycona, a babcia czuła się jak w Amerykańskim filmie w hotelu. Dopieszczona na 1000%. Zwiedzanie Starego Miasta i wyjazd do Centrum Nauki Kopernik to coś o czym moje dziewczyny marzyły.Dzięki jeszcze raz i mam nadzieję do zobaczenia.” – pozdrawiam serdecznie, Zofia Topolska.

„Córka jest pod wielkim wrażeniem wycieczki tym bardziej, że Warszawę widziała po raz pierwszy. Opiekunowie zorganizowali nam plan wycieczki pełen atrakcji, wrażeń i wyzwań jak i również dobrej zabawy i atmosfery. A oni sami byli fantastyczni, mili i bardzo pomocni. Dzieci miały okazję zobaczyć Warszawę ze wszystkich stron na punkcie widokowym Pałacu Kultury i Nauki. Zwiedziliśmy także Stare Miasto z przewodnikiem, który w bardzo ciekawy sposób opowiedział nam jego historię a na koniec dzieci wzięły udział w grze terenowej. W Centrum Nauki Kopernik uczestniczyliśmy w wielu ciekawych doświadczeniach. Podsumowując, dziękujemy Wszystkim, dzięki którym na twarzach Naszych dzieci pojawił się uśmiech i zadowolenie :)” – Beata Adam.

„Klika słów o wycieczce do Warszawy… Pierwsze słowo – dziękuję! Tak, dziękuję za wycieczkę, która była zorganizowana z największą dbałością i starannością. Za bardzo komfortowy hotel położony w centrum Warszawy, zaledwie klika kroków od Pałacu Kultury i Nauki, za maskotki witające dzieci na hotelowych łóżkach, za przepyszne jedzenie, za pokazanie Warszawy jako pięknego, nowoczesnego miasta, ale też i za pamięć o historii naszej stolicy. Zwiedzanie Starego Miasta z przewodnikiem idealnie łączyło przeszłość z teraźniejszością, a dla dzieci wielką radością była również gra terenowa. Nie można też zapomnieć i nie być wdzięcznym za przedstawicieli firmy, którzy z wielką otwartością nas powitali i z chęcią udzielali kolejnych, bardzo interesujących ciekawostek o Warszawie i jej historii. W ich towarzystwie gorąca Wedlowska czekolada smakowała jeszcze wyśmieniciej. Również ogromną radością była wizyta w Centrum Nauki Kopernik. Różnica wieku nie odgrywała tutaj większego znaczenia, bo i my dorośli świetnie się bawiliśmy w towarzystwie dzieci.Do tej pory myślałam, że Warszawa to stare, zatłoczone miasto. Dzięki tej wycieczce przekonałam się, że to piękne nowoczesne miasto z ogromną historią i co ważne zawsze otwarte na turystów. – Monika Czernel.

„W imieniu swoim i mojej córki Lenki chciałabym podziękować za zaproszenie do Warszawy na superową wycieczkę. Cały pobyt w Warszawie  uważamy za bardzo dobrze zorganizowany. Hotel pierwsza klasa. Jedzenie i cała oprawa na medal. Moim skromnym zdaniem organizatorzy stanęli na wysokości zadania. Byli to bardzo uprzejmi i mili ludzie. Cała wiedzę jaką posiadali, starali przekazać naszym dzieciaczkom i oczywiście też nam, rodzicom. Zaproszenie do  pijalni czekolady Wedlowskiej super zakończyło miły wieczór. Przewodnik po Warszawie bardzo fajny i mega pozytywny człowiek. Nie zanudzał ,tylko bardzo ciekawie opowiadał o stolicy. Dziękujemy również za zaproszenie do Centrum Nauki Kopernik, to dopiero była przygoda. Super pomysł i uważamy z Leną, że to zaproszenie było wisienką na  torcie.Z całego serca dziękujemy Fundacji Iskierka i organizatorom za tak profesjonalne podejście do zorganizowania fajnego pobytu w stolicy. Do zobaczenia na kolejnej wyprawie!”.