404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
404 Nie znaleziono niektórych zasobów.
Przejdź do treści
Ustawienia
  • Wielkość czcionki
  • kontrast
  • Dla niesłyszących
  • switch to english page
Fundacja Iskierka
ORGANIZACJA POŻYTKU
PUBLICZNEGO NA RZECZ DZIECI
Z CHOROBĄ NOWOTWOROWĄ
Childhood Cancer International EUROPE Logo
Nasze social media
ORGANIZACJA POŻYTKU PUBLICZNEGO
NA RZECZ DZIECI Z CHOROBĄ NOWOTWOROWĄ

Promuj marketing społecznie zaangażowany

Działania marketingowe firm nastawione są na dochód. To oczywiste. Jednak można je połączyć z działaniami charytatywnymi, które są realnym wsparciem dla potrzebujących. Pracownicy i klienci firmy chętniej angażują się w akcje, których celem nie jest jedynie pomnożenie kapitału, lecz dają szansę na podzielenie się dobrem. Czasem to tylko jedna złotówka, która może pomnożyć pomoc i zdziałać naprawdę wiele.

Przykładem takiej akcji jest „SŁOŃCE dla ISKIERKI”, czyli dwie edycje (2014 r. i 2016 r.) ogólnopolskiej akcji marki KOLASTYNA i drogerii ROSSMANN. Koncepcja była prosta. Latem w drogeriach Rossmann w całej Polsce można było kupić „słoneczny produkt”, marki Kolastyna. Złotówka z zakupu każdego olejku, kremu czy mleczka do opalania oznaczonego logiem akcji została przeznaczona na pomoc naszym podopiecznym. 

Produkty do opalania kojarzone są z wypoczynkiem i radością, dzięki akcji ich zakup przez konsumentów nabrał dodatkowego wymiaru – takim prostym gestem można wyrazić wsparcie, które okazało się dla ISKIERKI bardzo wymierne. Dziękujemy wszystkim klientom drogerii Rossmann, którzy przyłączyli się do naszej inicjatywy” - Patrycja Abram, brand manager marki KOLASTYNA.

Dzięki tej znakomitej akcji udało się odpowiedzieć na różnorodne potrzeby – systemowo, czyli tak jak od lat działa ISKIERKA. Od profilaktyki, przez zakup sprzętu medycznego po aktywny wypoczynek dla chorych dzieci i ich rodzin. To też przykład współpracy z biznesem, który opiera się na procesie, słuchaniu potrzeb i wymianie doświadczeń. Bardzo nas cieszy takie wspólne, mądre pomaganie” – Jolanta Czernicka-Siwecka, Prezes Fundacji ISKIERKA.


ZASTANAWIASZ SIĘ NA ORYGINALNYM PREZENTEM DLA KONTRAHENTÓW LUB PRACOWNIKÓW TWOJEJ FIRMY? 

Powracające wyzwania dla działów marketingu czy HR. Święta, jubileusze, czy po prostu gadżety firmowe to również świetna okazja do pomagania. Na specjalne zamówienie projektujemy barwne kalendarze, kartki świąteczne, okolicznościowe i oryginalne prezenty inspirowane twórczością naszych dzieci. Znakomity element kształtowania pozytywnego wizerunku Twojej firmy!