AKCJA LATO 2011 - BAJKOWA KRAINA

Kolejny wyjazd w ramach AKCJI LATO zorganizowaliśmy na Jurę Krakowsko-Częstochowską w terminie od 28 do 30 czerwca 2011. Trzydniowy obóz Bajkowa Kraina, który swa nazwę wziął od jednej z atrakcji, dedykowany był naszym najmłodszym podopiecznym.

Pierwszy dzień obejmował wizytę w Zaczarowanym Lesie w Piasku koło Częstochowy. Podczas trzygodzinnej leśnej wyprawy, tramwajami konnymi lub pieszo, spotkaliśmy postacie z ulubionych bajek: Czerwonego Kapturka, którego podwieźliśmy do Babci, Jasia i Małgosię, którzy pomogli znaleźć nam dom Baby Jagi czy Kopciuszka, który zaprowadził nas na słodką ucztę do swojego „zamku”. Potem udaliśmy się do Ogrodzieńca, gdzie spędziliśmy przemiłe popołudnie zwiedzając ruiny tamtejszego zamku, podziwiając miniatury zamków jurajskich w Parku Miniatur, a także bawiąc się na Rodzinnym Placu Zabaw. Drugiego dnia akcja naszej przygody toczyła się na terenie naszego hotelowego obozowiska. Tym razem atrakcje przyjechały do nas: były dmuchańce, przejażdżka konna, dogoterapia, a czas pomiędzy nimi wypełniliśmy plastycznymi zabawami. Wieczorna zdrowa rywalizacja na kręgielni była pasjonującym zwieńczeniem dnia. W piątek natomiast wcieliliśmy się w rolę grotołazów i uczestniczyliśmy w zabawach i zajęciach dydaktycznych w Jaskini Wierzchowskiej.

Oto pierwsze relacje:

"Składamy serdeczne i gorące wyrazy wdzięczności za urządzenie niepowtarzalnej, pełnej niezwykłych wrażeń i radosnych doznań wycieczki do Bajkowej Krainy.Dziękujemy za umożliwienie obejrzenia zabytków oraz innych atrakcji. No i wreszcie naszym sympatycznym opiekunom w czasie pobytu. Do zobaczenia za rok."
- Mama, Augustyn i Adaś

"Chciałabym podziękować opiekunom, organizatorom, sponsorom i Fundacji Iskierka za wyjazd do Bajkowej Krainy. Wszystko dla moich pociech było fantastyczne! Czas zwiedzania Zaczarowanego Lasu, Zamku w Ogrodzieńcu, Parku Miniatur Zamków oraz Jaskini na Jurze Krakowskiej zorganizowany był rewelacyjnie! Kolejne atrakcje w postaci dmuchańców, koników,dogoterapia oraz wejście na kręgielnię też były wspaniałym pomysłem na wypełnienie dzieciom czasu! Mimo tak wielu atrakcji dzieci nie były zmęczone, lecz tryskały energią i radością! W takich chwilach zapomina się o wszystkich troskach związanych z leczeniem. Z całego serca dziękujemy!"
- Marzena, Monika i Filipek Marcol

"SERDECZNE PODZIĘKOWANIA DLA FUNDACJI "ISKIERKA"ORAZ ŚWIETNYCH OPIEKUNÓW KTÓRZY CUDOWNIE  ZORGANIZOWALI NASZ POBYT W "BAJKOWEJ KRAINIE". NICOLA BYŁA ZACHWYCONA I NADAL WSPOMINA CO ROBIŁA I GDZIE BYŁA:). DOSTARCZYLIŚCIE JEJ WIELU NIEZAPOMNIANYCH WSPOMNIEŃ ZA CO JESTEŚMY Z MĘŻEM NIEZMIERNIE WDZIĘCZNI. MAMY NADZIEJE ZE UDA NAM SIĘ ZNÓW SPOTKAĆ. POZDRAWIAMY I SERDECZNIE DZIĘKUJEMY..."
- NICOLA ROKSANA I AREK SAMOLOWIE:)